Las Vegas - Reisverslag uit Las Vegas, Verenigde Staten van Familie Boudesteijn - WaarBenJij.nu Las Vegas - Reisverslag uit Las Vegas, Verenigde Staten van Familie Boudesteijn - WaarBenJij.nu

Las Vegas

Door: Kasja en Jette

Blijf op de hoogte en volg Familie

28 Juli 2016 | Verenigde Staten, Las Vegas

Na het ontbijt vertrokken we naar Las Vegas, een rit van 700 km!
De route liep door Death Valley, een omgeving die we best snel zat waren. Bij de ingang werden we nog begroet door een coyote, maar verder was er niets, helemaal niets. Ik vond het best een eng idee om hier eventueel te stranden, dus ik telde de km's tussen de call boxes, hield in de gaten waar ik nog een huis vermoedde en hoe het met de brandstof- en warmtemeters gesteld was. De temperatuur liep op tot 50 graden, maar het ging gelukkig goed!

Aan het einde van de middag kwamen we aan bij ons huis. Het was een enorm huis met eigen zwembad en hottub in de tuin. Ook had iedereen een eigen kamer, wat ook wel even fijn was! Het was nog steeds boven de 40 graden, dus we lagen allemaal al heel snel in het zwembad. Ben kon zijn geluk niet op! De komende dagen weten we wat hij zal doen.

Wij doen verder helemaal niets! Voordeel van Las Vegas: overdag is het te warm om iets te doen en de stad komt 's avonds pas tot leven. Wat was dat heerlijk, beetje lezen, zwemmen, tukkies doen, wat eten, bakkie koffie, filmpje kijken: zalig! En poolen, want er stond zelfs een enorme pooltafel in de kamer. Ben was er verrassend goed in (hé pap, ff poolen?).

' s Avonds op de Strip kijk je je ogen uit! Overal lichten, muziek, heel veel (gek gekleedde) mensen en nog steeds boven de 40 graden! We dachten dat de kids nergens naar binnen zouden mogen, maar dat was geen probleem, overal om ons heen gezinnen met (kleine) kinderen. We hadden al gehoord dat er een hotel zou zijn waar een rollercoaster doorheen liep. Daar wilden Maart en Ben wel in. Aangezien we vlak daarvoor sushi gegeten hadden, vonden de meiden het wel prima om te wachten.
Na de rollercoaster in New York, New York gingen we verder over de strip. Hier kwamen we onder andere langs hotels met de thema's: Egypte, Venetië, Bellagio, Monte Carlo en Parijs. We keken onze ogen uit! We gingen de hele wereld over in nog geen uur tijd. Alles is er net echt. Het lijkt wel hoe gekker, hoe beter. Aangezien het nog steeds 40 (!) graden was om half 11 en we er allemaal aardig doorheen zaten, besloten we om weer terug naar het huis te gaan. We moesten tenslotte de volgende dag weer vroeg op om weer een dag in de auto te zitten.